Velkommen til Susanne Stauns blog, Suzys blob, en sørgeligt forsømt blog om løst & fast om romaner, diverse – og skørlevned under krimimessen, fra dengang den stadig var sjov.

mandag den 5. oktober 2015

De frækkerter på People's Press ...

Jeg fik en besked  pÃ¥ Facebook her til morgen fra en israelsk Facebook-ven, som skrev: "Jeg har altid gerne villet vide, hvordan det føles at se en kæmpeplakat af sig selv pÃ¥ en husfacade. SÃ¥ hvordan føles det?"

Svar: Virkelig mærkeligt. 


 



Jeg ved ikke, om marketingfolkene pÃ¥ People's tror pÃ¥ værdien af denne form for markedsføring; jeg ved heller ikke, om det overhovedet er tilladt at smække sÃ¥ store plakater op pÃ¥ et stillads. Og hvad med trafiksikkerheden? 

Hvis jeg kom kørende hen ad Gyldenløvesgade og kiggede op pÃ¥ mit eget sure fjæs, ville jeg helt sikkert trykke pÃ¥ speeeren og køre VÆK – og dermed ind i en hel masse. NÃ¥, men sjovt er det. Indtil en eller anden myndighed fjerner det. Sikkert Veterinær- og Fødevaredirektoratet.